lördag 10 december 2016

Tröttaste morgonen hittills - men no excuses - just do it!

Kämpade ner lite frukost och gav mig iväg till klubben med ögonen på halvglänt, satan-i-gatan så trött jag var! #snällaljusetkomtillbaka Men träna ska jag, punkt.

Ett bra pass av Bi idag, sparring och avslutande mitsar. Fast först lite "lugn" uppvärmning med yoga-Erica ;-) Flåsig av en solhälsning? Jomenvisst serru #godmorgonkroppen.

Lugn och fin sparring och på lördagar är det blandat nybörjare och fortsättare. Det är roligt att kunna hjälpa dom nya en liten bit på vägen, idag var det mycket fokus på sparkar. Fick coachning av Erica att jag nog kan börja med att "trycka" iväg roundhouse-kicken lite också istället för att bara kicka och gå tillbaka. Insåg efter två kickar att det kräver MYCKET mer styrka i höftböjaren än vad jag har... #dåharvinåtmeratttränapå #themanthemyththelegend ;-)

Bi tyckte vi skulle ha lite fys också så det blev lite spring på stället med cross-fit-burpees. Funkade det också.

Sedan fick Erica ta över och idag var det fokus på kråkan. Som liksom inte blir enklare av att man svettas så det droppar ;-) En meditation senare och kropp och knopp är i lite mer balans än när jag gick upp! Tack vänner för ett kanonbra pass idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina