söndag 26 juni 2016

Söndagsstyrka - överkroppspass #backinbusiness

Uppvärmning idag var en liten promenad på bandet och lite stretch och rörlighet. Därefter gick jag in i gymmet för ett överkroppspass, idag utan Gustaf som tyvärr fått förhinder. Det gör mig inte så mycket nuförtiden, jag kan ju själv också ;-) Idag träffade jag dessutom Florentina och jag blir alltid så glad av hennes smittande leende! Så roligt att se dig tillbaka igen Florentina! (Ps, jag ska köpa en ny mobil så ni får lite bättre kvalité på selfiesarna ;-)  )




Mitt pass idag:

  • Sittande smal rodd 3x10 Level 6
  • Ländryggsresningar, 1x10 oviktade 2x5 med 5 kg 1x5 oviktade
  • Framåtlutande flyes, 3x10 5 kg
  • Hantellyft åt sidan 3x8 5 kg
  • Frivändningar med axelpress, 1x10 med 15 kilo + pumpstång, 2x10 med 17 kg + stång
  • Bänkpress 3x10 25 kg
  • Gott-å-blandat coreövningar 10 minuter 
Kändes som ett bra "tillbaka-efter-vilan"-pass, inte toktungt men inte mesigt heller. På tisdag kör jag ben istället :-D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina