måndag 1 april 2019

2019:14:1 Bring it on Monday .. coach Cajsa did it again!

Efter i princip 10 timmar i sträck framför datorn med analyser och modeller så var en go Wod med riktigt bra musik EXAKT vad jag behövde. Som mandlar på chokladen dessutom ett gött gäng andra kompisar, däribland fantastiska Linda! Linda som idag inledde  med frågan "Vad gör dig lycklig" när jag kom! Jag menar, då har man lagt ribban! 😜🙊

Och Coach Cajsa? Ja hon levererade, som vanligt! 👌👐👏 (och hon är tydligen väldigt lycklig 💓)


Idag har jag dessutom försökt mig på Naprapatjonas (insta) utmaning om 15 minuter "spinal waves" om dagen i 30 dagar... Herregud... Dag 1 finns på min insta. In och få er ett gött skratt 😂😂😂

Dagens pass, som var som en påse smågodis där det mesta är gott men det alltid smyger ner en bit som man liksom inte förstår hur den hamnade där, ni vet den "äckliga" som är kvar på slutet 😂 (gissa vilken det var för mig idag.... ) Kanske att jag borde tagit liiiite mer vikter i B-delen... 😳  å andra sidan var det ju riktigt bra musik så härligt att få lite tid att dansa mellan "set"-en också 😁

A) Team om 2, 10 min amrap: 10 cal rodd / Planka
B) Amrap 24 minuter EMOM:
1. 10 pullups (jumping)
2. 10 v-ups / tuckups
3. 10 Boxjumps/steps
4. 10 Push press (8 kg)
5. 10 Situps
6. 10 alt. db-snatch (10 kg)
C) team om 2, 10 minuter amrap, DU/SU - Burpee: 30/25/20/15/10 (SU = x2)

I C-delen kom jag och min teamie till 10 SU och 2 burpee innan time-cap. Och i den övningen tackar jag Tena och Essity för sponsringen så jag slapp städa golvet 😂

Nu har jag ätit lax och avocado och är redo för dusch och välförtjänt soffhäng nån timme! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina