måndag 22 april 2019

2019:17:1 äntligen ett styrkepass med en övning jag behärskar!

Riktigt roligt pass med coach Camilla idag. På proggen Hang Power Clean, en av mina favoriter faktiskt, tycker ännu bättre om den utan hang-et men heeeelt ok så här!



Först en uppvärmning med medboll i par där jag teamade med Garry, sen en teknikdel där jag idag tänkte att 32.5 var lagom att köra på, det var faktiskt i lättaste laget så i B-delen (Emom 10 minuter, 3 hpc) så la jag på 5 till i tredje setet. Det blev lite väl mycket våldande så jag tog av 2.5 och körde resten på 35 kilo.

Avslutande C-del var 1-2-3-4-5-6.... (TC 9 minuter)
HPC
skivstångsrodd
Burpee over bar
100 meter run between sets

Jag hann till 6, men då hade jag kvar mina 30 kilo så det var rätt tungt. Jag tog det väldigt lugnt i löpningen idag. Benen är fortfarande stumma och jag har fått en liten känning på framsidan av benen också 🙄😬

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina