torsdag 18 april 2019

2019:16:2 Om points for trying

Jag visste att det var Snatch och over head squat idag. Men jag gick ändå.... Kanske korkat en dag som denna när världen lite rämnade under mina fötter. Men ärligt, när allt annat går åt helvete, då är gjuteriet precis dit jag ska. Coach Garry såg lite besvärad ut när jag kom "jag vet, Snatch" sa jag och han andades ut.... 😂 😂 😂

Så först teknik och jag har fått några centimeter rörlighet till men det känns fortfarande vansinnigt svårt med vikt över huvudet. Men jag hade i alla fall 20 kg på stången i wodden som var 1 hang power Snatch och 1 ohs varann minut i 14 minuter. Ohs var helt fail varannan, dom andra kunde jag kontrollera vikten i vad som väl var en knapp kvartsböj. Men ändå. Jag var där. Jag försökte. Points for trying.

Avslutande wod var idag 20 sek max arbete40 sek vila, 12 minuter.
Slam balls
Rodd
Burpees

Det blev man trött av!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina