torsdag 8 november 2018

45:1 Rehab #22 Färre övningar, mer vikt = jag ska fan tillbaka!

Det är inte bara min motivation som drabbats negativt av den här rehabben, så även ni stackars bloggläsare, i alla fall om man ska döma av lässtatistiken. Ni är några som fortfarande hänger kvar 💓 TACK för det!

Nåväl - ett snabbt och lite avhugget pass blev det idag. Jag ökade lite vikter och tog bort några övningar för att fokusera mer på det jag känner är viktigast. Jag behöver en ny plan nu. Det är snart 3 månader sedan operationen och jag behöver komma igång med "riktig" träning igen. Både knopp och kropp behöver det. (och min plånbok för jag har INTE råd att köpa nya kläder... 😳)

Suttit hemma och jobbat i soffan och ju inte tränat så där vansinnigt mycket på sista tiden 😏 så la lite extra tid på uppvärmning. Balansen var helt åt h-vete idag så ramlade till och med i en övning 😱

Sen Gummiband 😜 ökade till ett lite hårdare på musslan, och lite bollstudstande och väggänglar.

Satte sedan ihop en lite mindre cirkel som jag körde 3 varv

10 smala armhävningar med lila gummiband
10 goblet squat 12 kilo
10 utfall med 2x10 kilo
10 latsdrag med tjockt rött gummiband
5+5 enbensmark 12 kilo

Sen rush hem jag lyckades trycka fram några pyttesmå svettdroppar, ser ni dom?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina