onsdag 14 november 2018

46:1 lite rehab (#25) och 27 minuter alldeles underbar woddajävel

Om man väljer den ljusa sidan så ska jag nog vara glad att jag inte gått upp mer i vikt den här hösten än jag gjort....obefintlig cardio, tappade muskler och mer godis än jag ätit dom senaste två åren tillsammans. Det har varit såååå synd om mig, nämligen 🙄 och då straffar jag mig själv ännu mer genom att äta skit. Fiffigt Marina. 🙄

Nu börjar jag faktiskt bli obekväm i min kropp och jag har svurit på min egen grav att jag INTE ska hamna i det där träsket igen så nu gör jag det jag måste för att hela jag ska må bra. Rehab i mindre mängd och woddar med cardio-fokus för att komma igång igen!

Idag blev rehab utåt och inåtrotation, pilbåge och väggänglar. Knärehab räknar jag boxsteppen nedan... 😬😜

Wod
7 RFT
15 kb-sving (16 kg)
15 Cleans (20 kg)
15 box step (liggande låda)
Resultat 27 minuter

Ville inte helt in i väggen idag men ändå pressa, var osäker på om axlarna skulle skrika av cleansen så försökte vara liiiite förnuftig. 😁🙈 Gött var det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina