tisdag 27 november 2018

48:2 Rehab #28 Ett totalt osvettigt och oflåsigt pass

Lite låg motivation idag, och lite lågt matintag insåg jag när jag kom hem och tänkte åka direkt till boxen.. inte ätit något å¨6 timmar.. nähä fröken Einarsson nu är det du som äter något först så jag lyxade med en nötbar och en kopp kaffe och ett halvt avsnitt Greys och sen åkte jag!

Då var klockan nästan sju och jag var faktiskt inte jättesugen på något avancerat cardiopass i min ensamhet så jag tänkte att jag kör ett rehab istället, dom ska ju också bli gjorda!


Hoodien åkt knappt av på hela tiden.... 😜 liiiite varm i utfallen men annars mest femtioelva nyanser av gummiband utan pulshöjning... 

Inåt- och utåtrotationer, latsdrag, musslan, benindrag på pilates, utfall, väggänglar, bollstudsande och rullande, tja typ det. 

Ufallten med gummiband gjorde jag med lila och utan att hålla mig i en pinne, det är faktiskt ett ganska rejält framsteg! #fokuspådetpositiva 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina