torsdag 15 november 2018

46:2 Rehab #26 och en liiiite snabbare rodd än sist ;-)

Idag hade jag verkligen inte ont i knät efter wodäventyret igår 😏 så därför tog jag det lite lugnare idag 🙉 Jomensåatt. 😳

Så med Volbeat i högtalaren gav jag mig i kast med färgglada gummibandsövningar 😜 och idag utmanade jag mig med att göra utfall med mottryck mot gummiband utan att hålla mig i en pinne, tog såklart ett liiiite (eller ganska mycket 😉) lättare gummiband men ändå, det klarade jag galant. Får levla upp nästa gång. När volbeat-spellistan var slut så bytte jag till min gamla hederliga "springa-på-löpbandet" låt Heut ist mein tag av Blumchen, om ni kommer ihåg den. Asbra att springa till och - visade det sig - ganska hyfsad att ro till! Så idag rodde jag 1000 meter på 4.38, men det var stumma ben alltså... 😱 På plussidan idag så klarade jag faktiskt att hålla 2.10 tempo nästan 500 meter, sen var benen trötta.... eller mjölksyrastinna, klart är att jag inte har kapacitet att transportera bort syra ur musklerna på samma sätt. Gneta, genta gneta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina