onsdag 1 augusti 2018

31:1 Klassisk chipper i team-format

Coach Marie serverade idag en "chipper" som vi körde i team om 2.

Jag försökte mig på split jerk men jag litar inte på knät... 🙄 Så det blev push pressar istället. Dog på rodden, hade väl 10 kalorier kvar när time cap på 35 minuter var över, så helt okej insats i värmen.

Min del:
30 marklyft 50 kilo (för lätt 🙄😳)
5 pullups (grönt + rött gummiband)
30 Kb-svingar 20 kilo
5 pullups
30 liggande hantelpress 2 x 8 kg
5 pullups
30 Clean and push press 25 kg
5 pullups
30 wallball 6 kg
5 pullups
30 box jump
5 pullups
30 v-ups
5 pullups
20 kalorier rodd till time cap

Gjorde nåt konstigt med det friska knät i marklyften var lite orolig ett tag men det släppte igen sen. 😬

Lyckades inte släpa mig ut till gruppbilden så här är bevis på att jag till sist klarade att stå upp igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina