torsdag 2 augusti 2018

31:2 Ett pass som totalt dödade mina händer...

Mickis är tillbaka från semestern och tjohej då blir det "åka av" som vanligt!

Samtliga (nästan) övningar idag innebar att hålla fast i nåt tungt. Och jag ångrade bittert att jag totalt försummat mina händer och att göra något åt mina valkar 😱😬... Jäklar så ont dom gör nu...

Vi började med 5 minuter uppvärmning
5 armhävningar
1 "länga" (halländska för en sträcka 😂) walking lounges
2 längor jogging

Sedan styrkedel 3 varv av
20 + 20 sek sedan byte övning
1 Strikt pull-up (grönt o rött gummiband / statisk hold pull-up
2 Höftlyft / statisk hold
3 Dips / hold i toppläge
4 v-ups / hollow hold

Metcon (cardio)
3 min amrap, 2 min vila. A+B+A+B
A) 2 pull-up, 4 k2e, 8 Kb-svingar (20 kg)
B) 2 kb-Clean, 4 goblet squat, 8 kb-lounges (12 kg)

Pju. Jag stod upp efter passet så i kategorin pacening ger jag mig själv 5 skivstänger i betyg. 😊😁 Jag fegade inte på vikten på kettlebellen och kanske att jag skulle lagt på en nivå till på höftlyft, men totalt sett tycker jag det var godkänt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina