söndag 1 juli 2018

27:2 Gigantisk svacka nu. Giganormisk. Fuck. GAHHHHH

Jag vet inte vad det är med min kropp (eller är det kanske knopp?) men herreminjösses så satans tungt det är nu. Kroppen totalt osamarbetsvillig, mentalt är jag ofokuserad och klarar inte av att slå bort tankar på resten av livet när jag tränar. Då blir det inte återhämtning nånstans. Tvärtom.

😈 Satan också. 😈

Händerna gör ont, och då hade jag och Eva ingen vikt alls på en 15 kg stång. FEMTON ??? 😱😲 Tungt för händerna? Men dom gör ont. Varenda millimeter av dom. Ländryggen tycker jag har gjort för mycket över huvudet utan magstöd, det har den säkert helt rätt i, för när man får slita upp stången varenda rep, ja då är inte magstödet där, simple as that. Idag mådde jag illa redan efter 8 minuter.. av 35. Det är långt dit då. Yr, får inte ner luft, får inte kontroll på andning, tappar hållning, tappar teknik. Nä. det går inte bra nu. Alls.

Ska jag greppa några positiva saker så är det väl att eftersom jag nu fått menisk-operationen godkänd av försäkringsbolaget så behöver jag ju inte vara försiktig längre (skit samma om den kraschar helt nu liksom.. .) och jag klarar faktiskt att ha tillräckligt djup i air squats nu. Ska jag bara ner där med vikt på också.

Coach Therese hade annars satt ihop ett på pappret roligt pass idag! Team om två (jag och Eva!)

AMRAP 35 minuter
P1: 10 Hang Power Clean, 7 Thruster, 5 Push press
P2: Amrap Cindy (5 pullups, 10 armarmhävningar, 15 air squats)

Jag har bestämt att jag gör inte armhävningar nu, jag bara fuckar upp axeln så jag gjorde liggande bröstpressar med hantel och jag gjorde jumping pullups idag, orkade inte meckla med gummiband.

Efteråt mådde jag skit. Faktiskt (sista bilden där är 100% fejk) Måste fundera på vad jag ska göra nu. För ett sånt här pass till vill jag inte ha.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina