måndag 23 juli 2018

31:1 Måndagsrehab! idag med storebror!

Nu har barnen äntligen kommit till mig och eftersom storebror också brottas med rehab/prehab så tog jag med honom för att ha lite övervakning på kvaliteten i det han gör 😉, för att inte störa eller hamna i vägen för andra så var vi där på tidig eftermiddag!

Uppvärmning 2x250 meter rodd
Övningar med pinne

Sedan gjorde vi utfall med gummibandsmotstånd vid knät
Negativa boxstep
Kosacksteg

och så fick storebror testa 5 knäböj med teknikstången (som jag nog lyfte halva vikten av 😉)  han klagade på att det gjorde ont på axlarna. Vad är det med kidsen idag? 😛

Rätt mysigt att ha honom med faktiskt, och han kämpade bra tycker jag!

Såda mor såda son.... 😛😁

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina