tisdag 24 juli 2018

30:2 in memory of Per Nattvide - Hero-wod Krebbs

Coach Oskar lyssnade när jag sa att det vore skönt att få en chans till att klara av hela Krebbs. En wod tillägnad Per Nattvide 👮💙 som för ett år sedan omkom i tjänsten. Vi körde den här för ett år sedan och då klarade vi 4 varv jag och Mia. Idag hade vi Johanna med i teamet, det blev dock bara 4 varv idag också (time cap 45 minuter). Jag pallar inte burpeesarna. Så är det. Jag måste bli bättre på cardio så, nu har jag fortfarande den här kvar att klara. Men till skillnad från Per så har jag fler dagar att göra det på. 💙



Krebbs är team om två
6 varv
51 pullups
91 air squats
60 burpees
Buy out 2 k löpning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina