onsdag 17 februari 2016

The only way is up... eller?

Men halloj! Idag kan jag nästan prata, nu är jag glad för det lilla kan jag säga. Ingen träning idag och min preliminära plan är nu att kunna köra ett lätt styrkepass på lördag. Låg vikt, många repetitioner är coachens rekommendation. Jag tänkte nog försöka köra lite stretch/yoga också. Vi får väl se - jag ropar inte hej även om bäcken är frusen ;-)

Och så har jag ordinerat mig själv Rene Voltaires ginger chew som medicin. Massor av ginger chew. #hejsockerjunkie #intemittbästaval

En fördel med träningsuppehåll är att man kan göra saker som att beundra sina barn på konståkningsisen istället! Jag är djupt imponerad över vad dom kan - själv fixar jag inte att åka utan stöd ens ;-)

Over and out från sjukstugan i SorryVille




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina