onsdag 3 februari 2016

En förkyld hals och en fantastisk lunchpromenad på Eriksberg!

Idag bytte vi kontoret mot en lägenhet på Eriksberg som arbetsplats - kul med luftombyte! På lunchen gick vi till Lindholmen Science Park och åt, cirkus en sisådär fem kilometer fram och tillbaka! Solen dök upp lite då och då och det var nästan vår i luften! #älskavåren Det var helt fantastiskt fint utmed älvstranden! Avslutade lunchen med att gå alla fem trappor upp. Och det var den träning jag fick idag. Vaknade förkyld men hoppades att jag skulle kunna tänka bort det under dagen men framåt eftermiddagen var det bara att inse att jag faktiskt har ont i halsen och att högintensiv intervallträning inte var att tänka på så jag gick in och bokade av mina pass :-(

Då hade jag inte längre bråttom hem så då jobbade jag en stund extra istället ;-) #vadärvälenbalpåslottet



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina