fredag 12 februari 2016

Förkylningspromenad #försvinndummabaciller #bildbomb

Ja, nu är det 10 dagar sedan jag senast tränade och det börjar kännas riktigt surt, den här förkylningsbacillen är sannerligen potent. Jag försöker verkligen vara vuxen här och ta det lugnt. Jag är hemma från jobbet idag också för huvudet är verkligen inte med mig och jag hostar som en galning. Jag har vilat, sovit och ätit bra och när nu solen sken idag så tänkte jag att lite frisk luft kanske kan skrämma iväg dom sista bacillerna?

När jag gick på Skrea Strand och lyssnade på Tyngre Träningssnack och deras nörderier om aminosyror och proteinsyntes så kom jag att tänka på att det är nästan exakt ett år sedan som jag började inse att jag inte skulle kunna gå tillbaka till mitt gamla jobb! Det känns som hundra år sedan och OJ så långt jag har kommit sedan dess, både mentalt och fysiskt. Jag har faktiskt också på senare tid börjat inse att jag nog inte skulle vilja ha resan ogjord, dom lärdomar jag har fått med mig är otroligt värdefulla!

Här kommer en hel hög bilder från min 8 km långa promenad idag! (1,27, 10,43 i snittempo)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina