tisdag 6 augusti 2019

2019:32:2 Slitigt och tungt men ruskigt nyttigt

Jag fick ju ha roligt igår så... 😬 Fördelen med en programmering och pass versus egen träning är att jag inte kan hoppa över sånt här, som är både psykiskt och fysiskt utmanande för mig.

Efter 1.5 timme i ishall och 1 timmes körning hem crashade jag i soffan 😱 ställde ett alarm.... Dom tur var, släpade mig till boxen där 7 glada och Cajsa mötte. Gymnastics stod det.... Well..... 🙄

Bit ihop och gör det blev mindset idag.

Uppvärmning
40/20 sek, 12 minuter
Hopprep, planka, pinne-över-huvud

A) EMOM 12 minuter
5 pushups
40 sek power-plank
5 kontrollerade tuck-ups

B) EMOM 6 minuter 
5 T2B/K2E (strict)
5 strict pullups 

C1) AMRAP 8 minuter
10 wallball
10 T2B/K2E
10 boxjump

2 minuter vila

C2) AMRAP 8 minuter 
7 pullups 
7 Devils press
7 kb-swing

Trött och lite sur och nån slags tandvärk-ish, och ja. Men det blev gjort. Alla pass måste inte vara tjobabberiba bara dom flesta är det! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina