söndag 25 augusti 2019

2019:34:2 Om när coachen får hybris och fyller tavlan

Coach Therese slutade aldrig skriva idag kändes det som... 😎 Cardio med TC på 35 minuter. Jag var död efter tolv.... 😳

Visst, jag är på intet sätt i nån slags form för hård träning, minus på alla konton just nu, men jag behöver den lilla gnutta endorfiner som träningen ger. 

Min teamie Marie och jag slet oss igenom passet men klarade inte TC, tror nog vi hade behövt 10 till, och det var bara jag som sinkade.



Det hybris-Therese satte upp idag var :

A) 6 varv, 10 cal rodd/AB + 3 PC (25 kg) + 10 push-ups
B) DT, 5 varv, 12 DL + 9 PC + 6 STOH (25, 25, 20 kg) 
C) 10-8-6-4-2, strict pull-ups + thruster
D) 120 DU + 60 WB + 30 HSPU

Låter jobbigt? Lägg då till att vi körde..... Wait for it... 
.. 
.. 
A, b, a, c, a, d.... 

Mmm. Precis. Även i team om 2 är det en ruskigt sjukt wod.... 

Marie och jag nådde 6 på C på TC. 

Efteråt hjälpte Simon mig att hålla mitsar, det var bra. Jag behövde det. Bättre än alla promenader och meditation mer. SLÅ UT SKITEN. Det finns inget bättre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina