måndag 26 augusti 2019

2019:35:1 styrka på ren vilja

Mitt liv. Mina regler. Jag behöver träna, för huvudet. Inget blir bättre av att jag låter depressionståget köra över mig utan kamp.

Så. Det är inga gigantiska vikter just nu men det går inte när pulsen sticker iväg för ingenting, så jag lär tappa muskler nu, men det får vara så. 

Totalt slut blev jag. Långt innan passet var slut. Men jag lyckades ändå återhämta mig hyfsat och i den ena delen skalade jag från 5 till 3 rep. Jag pallade verkligen inte mer. Ens på pyttevikter.



Först teknik på squat clean och jag körde dom flesta på 25 kilo, men då klarar jag godkänt djup. Gjorde en på 30 och det går men knät gnäller, säkert för att jag faller framåt för mycket. 

Sen 5 min EMOM 5xDeadlift där jag hade 60 kg. I ren frustration över livets jävligheter reppade jag dem touch'n'go 😳 (1 rm 97). Kände mig som hulken. Och behövde smärtan för att fokusera på något annat än det som pågår i mitt huvud. 

Nästa var E2Mom 10 minuter, 5x squat clean + push press. Här tog jag 20 kilo bara för att kunna göra fem. 

Nästa var 5 minuter EMOM, 5 clean and jerk. Jag la på 25 (1 rm 32), men vid det här laget orkade jag inte riktigt så jag gjorde 3 varje minut istället för fem. 

Sist var det en teamgrej med synkade burpees som jag valde göra själv. TC 3 minuter
1,2,3,4,5... PC + burpees jag gjorde fem. 

Fick lite skäll sen för att jag äter och sover dåligt. Jag vet. Jag är en usel förebild just nu. Men jag gör det jag känner att jag måste under dom förutsättningar jag har. Så, NO preaching, please. ❤️ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina