tisdag 20 augusti 2019

2019:34:1 Dirty Thirty på rx

Vissa pass borde jag stanna hemma från. När jag en gång skulle besegra min inre latmask var det otroligt viktigt att inte fundera på om jag "orkade" träna utan alla planerade pass skulle genomföras, basta. Det är inte alltid en bra strategi där jag är nu.

Sömnbrist, ångest, depression som lurar precis runt hörnet och sviter efter tandusslingen blev nog lite mycket. Stora delar av passet genomförde jag i "tunneln" omedveten om omvärlden, mina andetag överröstade musiken, mina rörelser var säkert i slow motion. Jag försökte ändå nånstans hålla teknik, hålla koll på pulsen, men det slutade ändå inte särskilt bra.

Summa. Skulle stannat hemma. 



Jag gjorde bara ett varv, nånstans 30+ minuter. Men jag gjorde den på rx. Alltid nåt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina