lördag 2 februari 2019

2019:5:1 15 minuter håll-käften-wod @gjuteriet + en liten men ack så viktig personlig seger

Idag var det öppet hus på min älskade box och woddarna var öppna även för oss medlemmar - vilket då gjorde att jag kunde köra helg-wod utan att behöva gå upp måilla-tidigt. YEY liksom!

Om du inte redan är med i vår underbara sekt 😜 så kan jag tipsa om att om du tecknar medlemsskap före sista februari får du en extra månad på köpet #bradeal Hälsa från mig 😉 #intesponsrastinlägg

Jag gjorde först lite rehab #duktig och sen blev jag lite inspirerad att prova en toes-to-bar ... hade INGA förväntningar om att det skulle gå ett dugg bättre än förut men till min egen stora förvåning hade jag kanske 1 cm kvar på mitt första försök "SÅG DU HUR NÄRA JAG VAR" ropade jag till Eva, hon log, och sa "försök igen". ... Så det gjorde jag och YES jag klarade det! Gjorde en till i rena rama glädjeruset. I AM BACK!

Sedan stod Coach Garry för passet idag och det var en "håll-käften"-wod som hette duga :-D  15 minuter crossfit basic no mercy no holding back och vi älskade det! Kolla själva!


Benchmark i den här wodden var 5 varv på 15 minuter. Jag trodde jag skulle kunna göra 3 och jag gjorde 3.

AMRAP 15 minuter
10 KB Sving 20/24 (16)
10 situps
10 push ups (grått gummiband)
10 boxjumps (box steps)
10 burpees
10 BB Thruster (12 kg)
1 min rest


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina