måndag 18 februari 2019

2019:8:1 Grymme-wod i team på en måndag!

Premiär för coach Tom för mig 👍 Gillar hans energi! Det kommer bli bra! 😇 Fick också sällskap av Kristina idag! Superroligt och jag hoppas jag inte skrämde slag på dig? 😱 Som ni ser har jag inte vattenfast mascara 😂


Vad vi hittade på? Först fick dom andra hoppa hopprep... det får ju inte jag men jag passade på att göra mina rehab-hopp i alla fall #tvåflugorpåsmällen Sen en liten go wod med MASSA repetitioner, enkla övningar, typ som nåt slags klassiskt cirkelpass på olagliga preparat... 😜

Tom hann sudda tavlan innan jag hann fota så... fritt ur mitt lite skröpliga minne...

AMRAP 30 minuter
80 Boxjump
99 Situps
110 Burpees
101 Lunges
91 (?) Mountain climbers

Team om två, fri delning. Jag och Kristina gjorde 1 varv helt och till situpsen andra varvet. Fanns absolut ingen "anledning" till repsen utan det var bara random jättemånga 😎

Jag var "duktig" och gjorde boxstep 👋 tänkte lyssna på fysion nu... #plötsligthänderdet

Efter detta en liten core-wod
2 varv
10/10 Sidoplanka
20 Hipthrusters
5/5 Vandrande planka
10/10 twist planka (jag gjorde russian twist istället)
20 leg kicks

Det där är ju axeldödarövningar så jag tog hjälp av ett gummiband för att inte döda axeln, den vandrande plankan gjorde jag på knä.

Roligt, kul, och "nytt" passtänkande med ny coach, det gillar jag! Välkommen till Gjuteriet Tom! 👍👌👏

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina