söndag 28 juli 2019

2019:30:2 100 cal och 280 reps senare...

... Löjligt svettigt och rejält roligt och för jävla jobbigt!



Teamwod idag med Coach Eva, som också blev min teamie när vi var udda antal. alltid kul att köra med Eva, både som coach och teamie!

Timecap 40 min, team om 2 , you go i go, fri delning. 
100 Cal row
100 boxjumps (35 cm)
100 deadlift  (45 kg)
100 wallballs (3 kg)
100 pushups
100 wallballs
100 deadlift
100 boxjump
100 cal row

Ett par av våra teamies klarade faktiskt sig igenom hela den här wodden, jag och Eva tog oss till 50 Deadlifts på hemvägen, sen var tiden slut! Jag tror faktiskt inte jag hade kunnat göra det så värst mycket snabbare. Rejält roligt att äntligen få in lite marklyft i träningen, 45 är ca 50% av min 1rm och jag gjorde då totalt 80 lyft på den vikten idag. Tillsammans med allt det andra ;-) Måste åka och göra ett marklyftspass snart! 

Inget gnäll från knät idag. Ryggen riktigt trött från i fredags och även om det bara blev två pass den här veckan så känner jag mig faktiskt nöjd. Det har varit en GALEN vecka, så då får man vara glad för allt som blir! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina