söndag 14 juli 2019

2019:28:3 Team-wod med finsällskap från Mjölby och C&C #makingfalkenbergstronger

Att vara medlem i en box på en semesterort innebär att vi har en hel del gäster på sommaren, en återkommande sådan är Patrik från Mjölby och idag fick jag äran att ha med honom i mitt team tillsammans med beastie-brudarna C&C (Camilla och Cajsa).


Coach Eva hade satt ihop en riktigt rolig teamwod åt oss idag, det blir nog kaffe med sugrör för jag vill INTE hålla något mer i händerna på ett bra tag nu 😱 (fredagens session med Johannes sitter fortfarande hårt i kroppen!)

P1 (Pacer) 100 m Farmers Walk (2x16kg)
P2 Rodd
P3 AMRAP: 6 HPC (30kg), 7 Boxjump (45 cm), 8 WB (3kg)
P4 Vila

Tack vare att det finns en vila så tycker jag det blir mer kvalité i resten, jag kanske tog det lite för lugnt idag men rodde ändå på 2.20 tempo och försökte att gå farmers walk stadigt och med bra stabilitet. Mina teamies var på tok för snabba för mig så jag hann inte "varva" amrappen så jag bestämde mig istället för att fortsätta där jag var förra gången, annars hade jag typ fått göra bara cleans... 😝 Jag tror vi gjorde 6 rundor. 👍

Tack teamet för att ni är så grymma och tack coach för den helt awesome wodden - och tack Mjölby för att vi fick låna Patrik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina