torsdag 28 mars 2019

2019:13:2 Om att jobba arslet av sig...

Hemmajobb och torsdag = Woddajävel på eftermiddagen 💪. Men ärligt, vad Erik och dom andra  på Fit4Life i Stockholm har fått för hybris vet jag inte men än en gång står bicepscurls på proggen.. Jamenar vafan? 😂🙈 Rätt var det är sitter det väl speglar överallt också... 😲

Kanske att dagens håruppsättning skvallrar lite om vilken övning som var huvudfokus idag?



Dagens pass

A: 3 set : 8/8 Box Step, 8 Ring Row, 40-60s Plank Hold
B: Back Squat 4×8 – Gör 3-10 Strict Pullups mellan seten
C: 3 set: 8-12 Barbell Bicep Curl, 8-12 Good Mornings

Coach Garry var lite Pippi och bytte till Bulgarian Bags i C, dels säkert för att han gillar dom väldigt mycket men det blir ju liiite mer funktionell träning med dom istället för biceps curl med skivstång? 😨 

Jag gjorde 1 pullups med det tjockare svarta gummibandet, det går men det är inte mer! 

I BackSquat körde jag med 25 kilo, fokus på att inte skada mig värre och hellre få lite rörlighetsträning på köpet! Hade plattor under fötterna och tyckte nog ändå att jag gjorde det bra. Vågade inte filma dock 😱😳 vill inte se eländet...  Lite bakvänt att jag LÄTT cleanar och push-pressar upp vikten jag ska knäböja 😜

Ett gött pass som jag inledde med ren rejäl träningsvärk i rumpan efter passet i söndags (sic!)  -  jag vill inte vara mig själv när jag vaknar i morgon efter det här... Jösses...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina