fredag 22 mars 2019

2019:12:3 Fredagsfys @Gjuteriet!

Hemmajobb = kan träna 16.30 = Lyx! Hade kollat programmeringen (se där! jag lär mig!) och båda passen det kunde vara kändes okej så jag kände mig pepp idag! Väl på Gjuteriet var det cardio-passet och yepp, perfecto!  jag har fortfarande lite träningsvärk från i tisdags... jag menar... kom igen! Så att få lite värme i musklerna var riktigt skönt!

Vi körde 3 varv av ett pass med 2 minuter per övning.

2 min DB Hang squat clean thruster (alternating) (8 kg)
2 min Burpee box jump
2 min Row
2 min Hang Power Clean (25 kg)
2 min rest

Ett pass där det gällde att pacea mig, framförallt så jag klarade att hålla tekniken, vill INTE falla in med nåt knä eller så i ett boxjump och fucka menisken igen! Fixade inte att göra varken hang-squat-clean-thruster eller hpc 2 minuter i sträck, den första vilade jag lite runt minuten, hpc körde jag fem i taget. riktigt trött i underarmarna!

Uppvärmningen idag var en lite magövning med medicinboll, riktigt bra!

Tack Garry och Camilla för idag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina