lördag 9 juni 2018

24:2 om ett hederligt ryggpass wod-style

Alltså, så här är det. Ni vet han där den PT-n jag hade, som lärde mig nästan allt jag kan, han tvingade mig ju att göra en del saker som jag kanske lite kaxigt numera tänker att jag inte behöver... jomensåatt... kanske att skadeläget har lite med det att göra? *harkel*

Jag tänker att jag åtminstone IBLAND kan försöka göra lite mer som han faktiskt lärde mig att jag måste och lite mindre som jag vill... och idag la jag in en sån hatövning :-D Gissa vilken ;-)

Så efter avklarad rehab #duktigpatient så körde jag en 20 minuters AMRAP med

10 skivstångsrodd 35 kilo
10 raka latsdrag med gult+rött gummiband
10 ryggresningar i GHD
10 medboll thrusters 9 kg

Jag klarade 7 varv! Sen var jag svettig som tusan och trött men inte utmattad. Yey. Well done myself!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina