söndag 3 juni 2018

23:4 Team-wod med frivillig cykling....

Eller cykling och cykling, den där rookien jag har haft med mig är cyklist och han hävdar bestämt att airbike inte är cykling 🙄😬😂

Person 1 skulle nämligen springa 800 meter och jag springer ju inte (menisk) Person 2 skulle bland annat ro... Och ro båda delarna blir lite väl... Ski-erg kändes väl hårt för min bråkande höger trapezius så återstod airbike 🙄 så airbike blev det!

Lyckades pacea mig bra idag också, värmen gör sitt och jag kände att jag fasen inte har råd att dra på mig fler skador nu så fokus på att hålla teknik istället för maxpuls! #marinablirvuxen

Amrap 40 minuter
P1 spring 800
P2 AMRAP
250 Rodd
10 kb-sving
10 burpees
10 wallballs

Jag tror vi gjorde fem varv.

Sen, hem och hämta strandpackning och njuta av att bo mitt i semesterparadiset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina