lördag 9 juni 2018

24:1 en smak av open eller tre nyanser av en woddajävel

Kom hem misch i natten och sov crappy men no mercy så upp och iväg och träna med mig!  Riktigt trevligt idag med Therese som coach!

Insåg dock rätt snabbt att stark det var jag inte idag så jag fick plocka av lite vikt och tur var nog det. Försöker verkligen att träna smartare och få kroppen att hålla mer. Och jag blev ju trött ändå ;-)


Vad vi gjorde? Jo, tre små 8 minuters AMRAP från Open:


Först 11:2
Hade 55 kilo i marklyften, pushups på knä och inga hopp såklart utan uppsteg på hög låda och enbensböj på meniskbenet. Gjorde 2.5 varv.

Sedan 16:1 
5 kilos platta över huvudet, rätt nöjd över att kunna göra lunges utan smärta och dessutom lyckas hålla balansen med plattan över huvudet! Pullups med blått gummiband. 2 varv + lunges.

Sist 11:5
35 kilo i PC, krävdes fokus men gick. gjorde knee raises och hade 6 kilos boll. 2 varv och 4 PC.

Riktigt roligt och varierat och lagom blandning mellan tungt och flås! Tack Therese för idag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina