torsdag 31 maj 2018

23:3 en svettig liten woddajävel

Jag älskar värmen, det här är nog den bästa maj ever! Det gör dock träning lite extra svettig... Då är det skönt att slippa vara på ett posh gym där medlemmarna har svettskräck och det största irritationen är att man inte konstant torkar av sin svett från alla ytor man varit i kontakt med.... 🙄☠️

Tog med mig rookien idag och efter lite uppvärmning och teknikgenomgång så körde vi detta:

40 min amrap
10 cal airbike
2 liggande rope climb
10 ball slams
2 power cleans

Jag hade 11 kg bollen och 40 kilo på stången första 4 varven men då no-reppade jag 5 gånger och sen tog jag av 5 kilo. Inte roligt. Alls. Men jag kunde ju å andra sidan inte no-reppa mig igenom 20 minuter 🙄😡

Vi gjorde 9 varv. Bra jobbat av oss!

PS rookien fastnar inte på bild 😂😂😂DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina