torsdag 24 maj 2018

22:2 ett redigt gött teampass i nya byxor!

Några svenska grymma atleter kvalificerade sig i helgen till CrossFit Games vilket Northern Spirit firade med 20% rabatt.... Jag behövde verkligen ett par byxor till så jag tänkte att jag slår till! Då råkade visst ett par shorts i modellen Squat Pants åka med... Kolla trycket så fattar ni att dessa inte kunde lämnas oköpta 😂😂😂 Och ärligt, banne mig skönaste shortsen jag haft, det blir nog så att jag får köpa mig ett par till 😍

Ålrajt. Dagens pass då! Ett basicpass med Eva som coach och team om 3 💪 Riktigt kul upplägg där person 1 rodde/airbikade, person 2 gjorde wallballs och person 3 gjorde 10 boxjumps (inte jag jag stegade fem med höger och gjorde 5 enbensböj på vänster), 10 armhävningar, 10 utfall, 10 burpees och 10 medboll situps.

Amrap 40 minuter 👍

Jag körde 6 kilos på wallballs. Vi gjorde 5 varv, plus station 1 och plus 10 wallballs. I dom andra varven klarade jag ca 25 wallballs per varv. Så total träningsmängd

12-14 minuter rodd, försökte hålla 2.30 tempo.
130 wallballs
25 step / 25 enbenböj
50 armhävningar
50 utfall
50 burpees
50 situps m 3 kilo.

Jag är nöjd. Knät inte lika 🙄😲 130 wallballs med 6 kilo var lite ambitiöst kanske.....

Linslusar finns det gott om i min box... Kolla bara här! 😁😂😁

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina