onsdag 30 maj 2018

23:2 Rodd-Wod med sallyavslut

Brilliant upplägg av coach Marie idag med en spark ut ur comfortzonen för flera av oss! Vi är vana att ro kortare intervaller men idag var det 1000 meter åt gången, det måste vara minst ett år sedan jag rodde mer än 500 men ärligt, det gick faktiskt jäkligt bra! Försökte hålla 2.20-2.30 tempo och det höll väl till sista 300 på andra varvet. Jag är stolt över mig själv!

Wodden var i team om 3, två varv.
1 rodd 1000 meter
2 stillastående med kb i front rack hold
3 amrap 20 kb-sving, 10 kb-snatch, 5 goblet Squat

Jag tränade mig på att pacea mig och det tycker jag att jag gjorde bra! Trött men inte in i väggen. Heja mig!

Vi hade lite tid över så då blev det Maries favorit, Bring Sally Up.... 😂 Så om jag inte har träningsvärk i låren i morgon är det nåt som är jäkligt fel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina