torsdag 10 maj 2018

20:2 Plågade knät och skaffade mig gräsfläckar

Sommarvärme på västkusten och vår lokal förvandlas till bastu så vi flyttade ut på gräset. Robin var inhoppande coach idag så han körde brottarfys, såklart. Inte mycket av det som min stackars kropp klarar så jag körde på lite av mitt eget. Knät är inte i form alltså. Försökte mig på några mycket försiktiga indianhopp men nope, till och med vanliga sidhopp gör ont. Krälade ju runt en del och det var otaktiskt med vitt linne....Grönspräckligt numera!

Sen höll jag lite mits åt en av våra nyare medlemmar och därefter skuggbox innan vi gick på pet-sparring. Fick några bra tips av Nasim och blev nästan fälld av vår flugviktar-14- åring... Ops! Hade hon varit storleksmässigt jämn med killarna hade hon piskat dom allihop, så sjukt grymt bra teknik så det är svårt att inte bara stå och titta på när hon kör.

Ni har vi kört rätt mycket Pet. Dags för lite seriös mitsning tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina