lördag 5 augusti 2017

Dagens träning: Rodd för Ebba och lite thaiboxning!

Dagens mål var att "Ro för Ebba" och kombinera en stunds träning med att skänka pengar så att Ebba kan få den bästa vård som går att få! (läs mer om Ebba och vad som hände här: http://www.hn.se/nyheter/falkenberg/ebbas-liv-v%C3%A4ndes-upp-och-ner-%C3%B6ver-en-natt-1.4480227


Jag satte press på mig själv genom att FÖRST swisha pengar och sedan var det ju bara att hugga in och sätta sprätt på kalorierna 😅 Jag fick massa hjälp av kidsen, som tur var, för ro alla dom kalorierna hade tagit mig hela dagen 😁 Vi körde ski-erg, rodde, gjorde burpees och kidsen samlade massa genom att hänga i räcket. #tackförhjälpensötnosar

Men innan dess tog jag med mig kidsen till boxningslokalen och mötte upp med dom här goa tjejerna och några andra grabbar (som inte ville vara med på bild 😜 )

Vi körde mitsar och lite sparring. Och jag fick ett par smällar, för jag hade huvudet på icke-skaft om man säger så 😮 #skyllermigsjälvochkommerigen Svettig och trött blev jag. Så mission completed. Lillebror pratar om att börja på thaiboxning, vi får väl se om han fixar den disciplin som krävs, vore nog bra för honom OM han gör det. 😜 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina