onsdag 25 november 2015

Svettigt och roligt MoveIT-pass och jag är tillbaka i intervallträsket for sure #attjagaldriglärmig

Jag har lovat mig själv att jag ska träna sånt som är kul, är det inte kul ska jag inte göra det. Jag tänker inte riskera att min motivation flyger iväg för att jag "borde" göra det ena eller det andra. Nu när chefen är hemma så kan jag lita på att han stoppar mig om jag är på väg åt fel håll igen så nu tänker jag inte nu kör jag bara! #minträningminaresultat

#fuckjante! 
Och roligast av allt är intervaller! Idag ett blandat MoveIT-pass, både ben och överkropp och flera cardio-stationer på raken gjorde det hela både utmanande och jädrigt sköj! Inga burpees men däremot både mountain climbers och slalomhopp som jag säkert lär mig älska nån gång också ;-) får jobba på min bålstyrka lite mer först #älskacardio #gemigmer #ärdetredanslut?

Lite mer slarv med nedvarvningen idag men lillebror var febrig och ynklig hemma så jag ville hem och krama lite på honom. Så, imorgon blir det vobb för hela slanten. Och vilodag. #lovarboisoffanheladagen

Summary in english: Today some more intervals. Really fun and and whole body workout! I have promised myself to only do training that is fun, if it isnt fun I wont do it. I do not want to kill my motivation by adding "should" to workouts. Now when my PT is back I can trust him to stop me if I am going in the wrong direction.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina