onsdag 18 november 2015

Best of Bodystep - jubileumspass i full sal med trippla instruktörer #såmycketbättre

Nu får benen bära eller inte tänkte jag och bokade mig på "best of bodystep", det är jubileumsvecka på Motionshuset och en massa extra roliga pass - tyvärr ofta på tider jag inte kan träna men det här tänkte jag inte missa ;-) På scen Lisa, Pernilla och Lovisa - och ett galet underbart härligt bodystep-pass med gamla favoriter! Som alltid när man får ett pass med helt ny koreografi så går det ju en hel del runt i huvudet men jag ger mig själv klart godkänt, förutom några "fotombyten" (som jag aldrig klarar, min hjärna fattar bara inte vad den ska göra) och den där speed-steppen så klarade jag i alla fall alla om jag skärpte mig, även om jag ibland var mer på fel ställe än rätt - vilket är ett problem i en fullpackad sal så jag ber här offentligt om ursäkt för alla störningar jag orsakade mina närmsta grannar ;) #haha #tvåhögerfötter.

Jag har taktiskt nog bokat en massage i morgon, jag gissar att det kommer att behövas för återhämtningen av benen. Det gick nästan hela vägen, men jag var duktig och lyssnade när det började krampa och vilade då, motade bort den där rösten som sa att det bara är min latmask som säger att jag inte orkar och accepterade att mina ben faktiskt inte ville mer idag. Det är INTE värt det att hamna i hela övertränadträsket igen för ett bodystep-pass. Nope. Will not happen.

Idag fick jag också en idolbild med Pernilla och Lisa (Lovisa hann försvinna iväg med #gainomax-lådan) - ni är så galet grymma TACK för ett superbra pass!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina