tisdag 24 november 2015

PT-pass # 35 - helkroppspass och monsterintervaller - pure happiness!

Alltså, med risk för att jag sliter ut ordet men.... ÄNTLIGEN! Som jag har saknat mina pt-timmar! och TACK Gustaf för att du gjorde "hemkomsten" till ett sjukt kul pass rakt igenom! Mör, trött och lycklig ramlade jag hem efter totalt 2 timmar på gymmet idag. Kan inte sluta le. #världensbästaträning #villbarahamer



Värmde upp duktigt på bandet, 5 minuter gång, 5 minuter jobb och 5 minuter gång. Sedan körde vi igång. "Du kommer gilla avslutningen idag, det blir, typ tabataintervaller" #gissaomjaggillar Fast först körde vi igenom kroppen styrkemässigt, bålövningar, utsida lår, chins (tror jag imponerade liiiiite på honom faktiskt), ländrygg (okej, den har jag inte gjort frivilligt när han varit borta, jag erkänner!). Latsdrag (där erkände han att han var imponerad - och ja, jag har tränat mycket rygg, vad ska man göra när benen inte vill vara med ;-)  ). Rekordförsök på bänkpress men nä, det gick inte, tänk att ett enda ynkligt kilo ska vara så mycket extra? Jaja, det kommer :-D Därefter baksida lår, vääääääldigt tungt! Insida lår (är det här jag också ska erkänna att jag inte tränat det mer än i trx-passen? ) #lalalala #bingobingobingo. Sist - axlarna, tre olika övningar, shit va snygg jag blir nu va?  #fuckjante #jagvillhamermuskler.

och så TADA - monsterintervaller! Han är bra påhittig min PT eller så testade han ett nytt upplägg för MoveIT ;-)  :-D  3x20 sekunder per station, två varv: Ski-erg, box på mits, ryggresningar, knä på mits, situps, snabba fötter, hopp över bräda. Puls, svett, endorfiner - Lövving it!

Tog mig tid att varva ner och stretcha innan jag åkte hem! En perfekt start på nästa etapp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina