lördag 1 september 2018

35:1 rehab 1 - axelstabilisering pågår.

Vi säger som så att det var tur att jag hade sällskap av herrarna Tolleson och Sivertsson i boxen idag 🙄 Jag genomförde mitt program för axlarna..... Herregud. 😬 Jag var väl inte effektivast i världen men ändå. 90 minuter tog det.... Nittio. Båååååååring. Upphöjt i nittio. Men jag kommer bli jättefrisk. Eller hur? 😇

Programmet innehåller allt från gamla klassiker som utåtrotationer till sjukt svåra bollövningar (särskilt om man har noll bollsinne och urdålig kroppskontroll). Jag ska också börja om och lära mig armhävningar igen så med "full" skalning med grått gummiband försökte jag.... verkligen göra rätt men jag tror ärligt det var lika fel som vanligt 😳. Sist en övning i 4 set x 10 reps som jag ska göra med gummiband... Jag klarade inte ens alla utan 😳🤔🤫
....
Lååååång väg kvar. Mycket lång. Jösses vad jag har ställt till det för mig.... 😂 😂 😂

I morgon är det en ny dag men samma program igen 😜 I can do it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina