söndag 9 september 2018

36:3 Rehab #5 Ål baj majself

Japp, hade boxen för mig själv idag. Försökte spela glättig musik och pigga upp mig och trimma liiiite till på supersettningen så jag kan kapa några minuter till på tiden det tar och bli liiiiite svettig på köpet.



Hade en lite chatt med fysio-Mårten (MH Friskvård) igår där jag jag undrade om jag fick göra hängande skulderaktivering (istället för stående) och hängande arc/hollow, det första godkändes men inte det andra (JA! jag lyssnar, han vet vad han snackar om, jag ska INTE vara pippi nu, jag fattar, okej?) Så idag började jag med hängande skulderbladsaktiveringar, varför jag vill det? Annars kommer jag väldigt snart att bli grymt svag i mitt grepp och det vill jag INTE så jag måste fortsätta att hänga och hålla i tunga saker annars blir det tokigt i slutändan.

Sedan rullade jag igenom mitt rehab och det är säkert placeboeffekt för att jag så gärna VILL att det ska ge resultat men vetesjutton om jag inte redan är liiiite mer rörlig i bröstryggen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina