tisdag 11 september 2018

37:1 rehab #6 Jag slapp i alla fall 50 pistols.. 😂

Kära dagbok.
Idag var en dag fylld av konflikter och motgångar. Vad jag hade behövt var att dra några tunga mark för att sedan köra huvudet i väggen i en skön wod med goa människor.


Jag fick i alla fall sällskap av goa människor! Och imponerades återigen av styrkan, smidigheten och tekniken hos våra tävlande atleter! Ni är fan asgrymma!

Men marken och wodden byttes såklart mot samma gamla tråkövningar och ärligt så är det lite för tungt just nu.

Och, bara så att ingen tror att jag ever skulle göra 50 pistols 😂😂 nej, jag kan inte göra en, ens assisterad. Men det finns många som kan. Efter en sinnessjuk massa wallballs dessutom. #hattenav

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina