lördag 15 september 2018

37:3 Rehab #8 Bara jag som tillbringar lördagskvällen i boxen 🙄🤔

Jag och storebror släpade runt lillebror på en 5 km promenad idag, det var kanske nån kilometer mer än vad som knät gillade 😱 men det går ju liksom inte att bara sätta sig ner där man står.... Måste ju hem igen...

Sen kraschade jag i soffan och somnade en stund (sov 10 timmar i natt.... 😬 Jag är inte i form nu.... ) innan jag släpade mig upp och tog mig till Gjuteriet för pass nummer åtta. Bara 40 kvar nu..... 😟 Wihoo.... Eller nåt. #näjagärintebitter #lördagskul



Tog mig 1.20 att göra passet idag, för jag var så stel att jag fick köra lite pinneövningar innan jag började... Ett tag tänkte jag FUCK IT, jag lägger på 100 kilo på en stång och ser hur det känns.... Men det gjorde jag inte. För jag ska ju för första gången i mitt liv faktiskt göra vad jag är tillsagd att göra. Inte min starkaste gren....

Nåväl. Nu är det gjort. Ett pass kvar denna veckan och en dag kvar. Sicken tur! 😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina