torsdag 9 april 2015

Konfrontera demonerna

Idag har jag haft första träffen med Gustaf,  vi pratade om min träningshistoria, den finns ju ;-) fast den är liksom lite stötvis förekommande :-P,  mat och sånt, hans filosofi och långsiktiga mål.

Igår på föreläsningen med Kjell Enhager, som en fantastisk vän bjöd mig på, lärde jag mig att ju fler gånger jag säger mitt mål högt desto större är chansen att jag når det ;-) så här är mina ettårs-mål:
1. Se ut som om jag väger 65 kilo
2. Kunna ha kläder i stl 42
3. Simma 50 meter frisim på 42 sekunder
(det hade ju varit snyggare med 42 kilo men det känns inte direkt hälsosamt :-P)  

Det var den lätta biten. Motivationen  sitter ju i VARFÖR jag vill nå dit och då blir det så här



42 är ett bra mål och kanske är svaret på varför-frågan också 42? (hint Douglas Adams). Eller så får jag bara göra det här på det sätt jag kan bäst. Struktur, millimeterdisciplin och en jäkligt väl utarbetad plan :-D 

Änywäj,  Måndag 15.00 och Torsdag 10.00 är de närmsta 3 veckorna date med PT-Gustaf orkar jag stoppar jag in Zumba också.


Detta är alla 85+ kilo Marina idag. Soon to be missing ;) but not wanted :-P

1 kommentar:

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina