onsdag 22 april 2015

Har man inte kollat på schemat får man vara flexibel - MoveIT!

Idag tänkte jag träna Zumba, men eftersom jag inte hade kollat schemat så hade jag missat att det passet bara är varannan vecka nu, #klantig, vilket väl i och för sig var tur för jag hade nog inte pallrat mig iväg till MH (Motionshuset) om jag vetat :-P Väl där så fick jag istället plats på MoveIT som är ett sinnessjukt jobbigt intervall/cirkelträningspass, ni vet sådär så man ropar efter en kräkhink halvvägs, då man tänker #förhelvetehurdumärjagsomgårmedpådetta men på nåt sätt så är det bara 10 minuter senare som man är klar och man inser att man överlevde, och faktiskt att kroppen mår rätt bra ändå. Lite som med en förlossning typ :-D man vrålar och skriker och tänker ALDRIG mer göra om det, men ändå finns det fullt av flerbarnsföräldrar i världen ;) Ni kommer säkert att se mig på ett MoveIT-pass i framtiden, i alla fall om ni frågar i morgon ;)



Så, Tony Irving hade absolut klagat på att det var för lite "hip action" i passet men jag tror han hade gett mig "points for good effort".

Over and out och uppladdning inför PT #4 i morgon klockan 10

PS var ju tvungen att göra lite av den där axelrörlighetsövningen framför spegeln - jag HAR rörliga axlar #melikealot

PS2 Play-date-fikan idag bestod av en LCHF-chokladkaka där jag fuskade och tog vanligt socker eftersom jag inte vill ge barnen sötningsmedel, men det var väldigt lite socker i en väldigt stor kaka och den var supermumsig! Jag tänkte till och gjorde en halv sats för att inte riskera att det blev rester - HA där lurade jag dig allt sockerdjävul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina