lördag 31 mars 2018

14:3 Ett äggstra snurrigt påskpass 🐣

Först erkänner jag att det nog inte blev fulla 20 minuter rehab idag ... men jag gjorde lite grann i alla fall! Lovar att inte börja slarva men det är också lite mer besvärligt när jag är på thaiboxningen för det är ju ett gruppass liksom.

Well. Coach Kalle såg till att vi blev yra höns idag.😵 "Storhelgspassen" på vår klubb brukar fokusera på lite annat än vad vi vanligtvis gör, asroligt! Så idag, spinning backfists och spinning kicks som riktiga filmfighters 😊 Jag fick ihop det till slut men JÄVLAR så yr jag blev :-D Men jätteroligt, tack Kalle!

Sedan lite fys, 30/10 intervaller, 5 stationer, 3 varv.
- hopprep
- roundhouse på säck
- axelpressar
- slamballs mot vägg
- medicinbollsstuds mot vägg från balansplatta




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina