torsdag 3 januari 2019

2019:1:2 en påse gott o blandat signerat coach Eva!

Efter att först varit en snabb sväng hos farbror doktorn och fått lite ny meducin 😜 så åkte jag till Gjuteriet där coach Eva lockat med en liten förmiddagswod, hon och Simon hade redan kört första delen när jag dök upp men jag hängde på från början och körde ett set bakom dom. Tog det lugnt och fokuserade på tekniken så det blev inte så mycket cardio som det kunde blivit men jag är nöjd ändå! Bara att kunna göra dom flesta övningar är en seger!


Passet Eva satt ihop var i 8 minuter AMRAP per del med 1 min vika mellan.


Jag fick anpassa/ skala lite på pullups och pushups och oh-lunges. Pullups ersatte jag med latsdrag, pushups gjorde jag med gummiband och oh-lunges blev waiters walk.

Virvel, Snatch och Cleans med bulgarian bags.

Hoppade på låg låda, får se hur knät mår i morgon.

Axlarna är ok efter gårdagens boxning, knät också! Yey! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina