söndag 2 december 2018

48:4 Om coping strategier och om att prova lyckan

Den här tiden på året är inte helt min favourite season om man säger så, i dag valde jag mellan några olika coping strategies, den första var att ha en tomteslakt och sedan spamma mina sociala medier och se alla julälskare gråta över den döda julstämningen... *moahhhhh* Njä, kanske inte ändå, bättre sälja tomtarna och ge pengarna till behövande barn... Nästa strategi - åk och kör burpees tills jag kräks, så utsidan liksom matchar insidan. Fast jag hatar att kräkas och jag vet ju sedan Gustaf-tiden att jag oftast svimmar innan jag kräks så kanske inte så fiffigt att göra på egen hand i boxen...

Så, istället tog jag tant Tena i hand (eller i trosan för att vara exakt) och körde en wod jag hittade på wod roulette

6 RFT
120 SU (orginal 60 DU)
30 KB-sving 16 kg
15 Burpees

Tid: 39 minuter

Tog det förhållandevis lugnt ville vara säker på att jag inte överbelastade axeln i burpeesarna och om knät håller för att hoppa rep än det vet jag i morgon. Om jag inte provar får jag inte veta.

Tjing från mig och Tant Tena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina