söndag 16 december 2018

50:2 Små segrar och stora woddar

För er som läste igår så vet ni att jag tänkte prova utfallen med det gröna gummibandet idag... och det gjorde jag och JAG KUNDE! Det var nästan omöjligt MED pinne i september och nu, 2x10 utan. Liten men väldigt viktig seger! Bildbevis i min instahändelse idag (där finns även hela wodden för den som vill sneak-peaka).

Jag körde först lite femton nyanser av gummiband efter att återigen ha imponerats stort av 2 av våra fantastiska atleter som gjorde en team-wod avsedd för tre på två... Så sjukt bra ni är Tess och Kristoffer!

Sedan körde jag en wodd jag hittade på wod roulette, anpassade vikterna till typ hälften 😂 men körde alla reps! Då, när man klarat av det då blir man så här lycklig!


Lite hjälpte nog också mitt nya "live love lift"-armband jag fått i tidig julklapp! 💓 

Jag reflekterade också över lyxen som vi har i vår box där ägarna ser till att det finns utrustning i överflöd, jag läser ibland i bloggar och forum hur dom som tränar i "vanliga" gym får slita och dela utrustning och anpassa sina pass, hos oss finns alltid tillräckligt med utrustning för alla, skulle det inte finnas det är det ingen som grymtar över att dela. Heja Crossfit och heja Gjuteriet! 

Dagens pass


Min tid: 29,30 

Marklyften var lite väl lätta, dom blev typ "raka" istället för riktiga men jag försökte halvera vikterna som var i ursprungswodden men jag är ju förhållandevis stark i mark jämfört med lyft som är över huvudet så. Sista 10 HPC var ASJOBBIGA men jag gjorde det. Det här var precis lagom. Tungt men inte ini-väggen-jag-dör-snart-tungt. Lagom. Om det nu existerar i crossfit 😜 Behöver du tolkning om vad tavlan betyder så ta dig till min insta så finns det film där. 

Tjing! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina