fredag 20 april 2018

17:3 Marklyft och rehab och lite 7x7

Min ovana vid promenerandet har satt sig i vaderna 😂 och idag har jag ägnat dagen åt att gå istället för att ligga i en solstol så i morgon... Hm.. Då skulle jag visst gå igen... I öknen... 😂 😂 😂

Idag var det dags för Marklyft igen! Älskade underbara Marklyft!

Jag värmde upp och gjorde lite rehab och sen körde jag 3-or på 70 kilo (75% 1 rm) EMOM 10 minuter. Precis lagom, kunde hålla teknik hela vägen men fick ändå slita sista 2.

Därefter lite mer rehab som pausövning och sen körde jag 7 varv av 14 kb-snatchar (8kg) och 7 ball slams (10 kg).

Kabom. Done!

Wodden som dom andra gjorde idag såg rolig ut, hemma hade jag nog varit med, team om 2, båda springer 200 m, sedan en kör en vilar, 21 du, 15 mark, 9 pushups.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina