tisdag 17 april 2018

17:1 Hemma fast borta

Inte för att jag planerade det så men nån slags mening finns det nog med att Playa del Ingles crossfitbox ligger ett långt stenkast från hotellet? Sen att dom tar 40 euro i veckoavgift får svida över...

Blev väl mottagen och allt väsentligt finns. Jag tänker nog mest träna själv, wodda skadad på spanska kanske är att pusha min luck lite väl långt... 😂

Körde ett safe pass idag med 5 x 7 av Cleans på 35 kg och Toes to kb. Sen körde jag en trea Cleans på 40 kg och försökte på 43 men det gick inte. Måste våga mycket djupare då! Avslutade med lite kb-svingar, tänkte köra mina 4 minuter med 15 sekunder vila p minut men det gick inte idag. Helt slut på energi!

Det gjorde inget. För nu har jag hittat hem, även om ni andra gjuteriare inte är här 😜👍



Men rehab då tänker ni? Jojomensan den blev gjord i morse på hotellets lekplats 😘

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad om du vill kommentera med pepp eller tips eller bara säga att du har läst! /Marina